У уторак, 06.03.2018. године, у спортској сали, одржан је угледни час у одељењу III/3 у заједничкој режији наставника физичког васпитања, Светлане Ранковић и наставника енглеског језика, Јелене Паприкић.
Циљ нам је био да покушамо да објединимо на изглед два предмета која можда немају много заједничких додирних тачака, и мислимо да смо у томе и успеле. Спојени су кошарка и пасив!
Ученици одељења III/3, дечаци, били су подељени у четири екипе са по шест играча. Извучени су полуфинални парови и мечеви су могли да почну! Предходно су екипе упознате са правилима игре The Passive Basketball : игра се 3 на 3. Прво полуфинале играју две екипе, потом се игра друго полуфинале па затим финале. У полуфиналу после коша, екипа која је постигла погодак има задатак да формира пасивну реченицу у од понуђених делова, у одређеном временском периоду (2 мин). То чине три играча која тог тренутка нису у постави. Уколико је одговор тачан, добијају још два поена. Уколико је одговор нетачан, одузима им се један кош и прилику да добије два поена има противничка екипа за исто време у истом временском року. Након одговора, поставе се мењају. Када је начињен прекршај или нека грешка, играчи над којима је начињен фаул и они који нису направили грешку добијају прилику да освоје тачним одговором један поен. Противник нема права преузимања. Питања су истог облика као и после датог коша. Игра траје 5 мин.
После одиграних полуфиналних мечева, следи финале у коме добијају нови задатак, пребацивање из актива у пасив. Тачан одговор носи 4 поена. Ако не знају, не одузимају се поени, али противник има шансе да зради два поена ако да тачан одговор. Игра траје такође 5 минута.
Победници добијају награду.
Пет ученица имају следеће задатке:
- Снимање часа
- Давање задатака
- Бележење одговора
- Проверавање тачности одговора
- Проверавање исправности слагалице
Ученици/тимови који су изгубили у полуфиналу прелазе на другу половину терена и добијају нови задатак (у паузи између полуфинала и финала). Задатак је да сложе слагалице (пет) на којима је правило за формирање пасива и употреба псива. Две ученице биће задужене да прате исправност. Ко први сложи добија награду.
{phocagallery view=category|categoryid=23|imageid=308|minboxwidth=600}
Колеге су посматрале и давале подршку! :)
Час је протекао по плану, ученици су показали интересовање, били су активни не само у игрању баскета, већ и у тренуцима кад је требало да покажу знње енглеског језика! Након одржаног часа добиле смо повратну информацију од ученика да им се овај начин извођења часа баш свидео! имајући то у виду планирмо да наставимо сарадњу!
наставници
Светлана Ранковић и Јелена Паприкић
{phocagallery view=category|categoryid=23|limitstart=0|limitcount=0}