Ово упутство ће Вам помоћи у креирању докумената потребних за Школски програм. 

Потребно је да креирате ваше документе (један или више, у зависности колико предмета држите) у одговарајућем фолдеру на Наставничком тимском диску, на нашем G Suite домену. На располагању имате шаблоне које можете да користите. 

Следи упутство, корак по корак, како да креирате ваш документ:

1. Улогујте се на свој школски налог

2. Покрените Гугл Диск апликацију 

Упутство
Упутство Упутство

 

3. Идите на Дискове тимова, па на Наставнички диск

Упутство
Упутство Упутство
Упутство
Упутство Упутство

 

4. Уђите у фолдер "ШКОЛСКИ ПРОГРАМ" и унутар њега пронађите фолдер који се односи на ваш предмет.

Упутство
Упутство Упутство
Упутство
Упутство Упутство
Упутство
Упутство Упутство
Упутство
Упутство Упутство
Упутство
Упутство Упутство

 

5. Креирајте нову Гугл табелу из шаблона. Изаберите између два шаблона онај који је за ваш предмет ("ТШ НТ Шк Пр без стандарда" или "ТШ НТ Шк Пр са стандардима")

Упутство
Упутство Упутство
Упутство
Упутство Упутство
Упутство
Упутство Упутство
Упутство
Упутство Упутство

 

6. Промените име фајла тако да одговара вашем предмету и одељењу

Упутство
Упутство Упутство
Упутство
Упутство Упутство

 

Сад можете да попуњавате табеле (имате више страна: Предмет, Садржаји, Наставне теме, итд..)

Напомене: Документ се аутоматски снима након сваке ваше промене. Не морате да га завршите одједном, само запамтите где се налази :) Можете да погледате туђе документе како бисте добили идеје или помоћ, сви наставници виде све што је на наставничком диску, али пазите да не мењате оно што није ваше :) Систем бележи ко је извршио последњу промену фајла! ;) 

Надамо се да је ово упутсво било корисно и да ћете се снаћи :)